بهترین درمان هومیوپاتی برای کاهش سطح کراتینین است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهترین درمان هومیوپاتی برای کاهش سطح کراتینین است

بهتر است سطح کراتینین CreatininaAlto هومیوپاتی تنزل رتبه درمان است اغلب به عنوان نشانه خطرناک برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که بدان معنی است که کلیه به شدت با کمتر از 50٪ از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است در نظر گرفته . بنابراین بیماران در نظر گرفتن اقدامات مختلف به منظور کاهش سطح بالای کراتینین.

بهترین درمان هومیوپاتی برای کاهش کراتینین بالا چیست؟

هومیوپاتی یک درمان سیستمیک است که معمولا برای درمان بسیاری از انواع بیماری استفاده می شود. اگر شما می خواهید برای دریافت بهترین درمان برای هومیوپاتی کراتینین بالا، برای به دست آوردن علت اصلی کراتینین بالا در ابتدا لازم است.

کراتی نین یک محصول زائد متابولیسم عضله را در خون است، و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. سطح کراتینین سرم نرمال 0.5-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است. زمانی که کلیه ها می تواند به خوبی با عملکرد کمتر از 50٪ کلیه چپ، که سطح کراتینین در خون بلند کار نخواهد کرد. بنابراین، اگر شما می خواهید برای کاهش ریشه کراتینین بالا، شما نیاز به یک درمان موثر است که می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. از آنجا که امروزه، هیچ درمان است که می تواند عملکرد کلیه hemeopathic بازگرداندن وجود دارد.

پس چه درمان جایگزین برای کاهش کراتینین بالا اساسا است؟

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، ما استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای اصلاح کراتینین بالا. چندین درمان چینی برای کراتینین بالا، از جمله طب میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، انما درمان، طب سوزنی، و غیره

بسته به مورد خود را، ما یک درمان سیستمیک از طب چینی با در نظر گرفتن درمان های مختلف چینی را. آنها می توانند کمک گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، پاک کردن خون و افزایش حجم خون به کلیه ها. سپس شما می توانید مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند ظرفیت خود شفا از سلول های ذاتی کلیه تحریک و بهبود عملکرد کلیه را فراهم کند.

هنگامی که کلیه خود را تابع بهبود یافته است، و کلیه ها می تواند کراتینین از ریشه دفع. سطح کراتینین بالا آن را می توان به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان طب چینی برای شما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما، ما را به بهترین کمک را مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: